2 6

ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟ ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Στῦλος γέγονας Ὀρθοδοξίας, θείοις δόγμασιν ὑποστηρίζων τὴν Ἐκκλησίαν, ἱεράρχα Ἀθανάσιε, τῷ γὰρ Πατρὶ τὸν Υἱὸν ὁμοούσιον, ἀνακηρύξας κατήσχυνας Ἄρειον. Πάτερ Ὅσιε, Χριστὸν τὸν θεὸν ἱκέτευε, δωρήσασθαι ἠμὶν τὸ μέγα ἔλεος.

ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ

Ως θείος Αρχάγγελος, των νοερών στρατιών, Τριάδος την έλλαμψιν, καθυποδέχη λαμπρώς, Γαβριήλ Αρχιστράτηγε· όθεν εκ πάσης βλάβης, και παντοίας ανάγκης, σώζε απαρατρώτους, τους πιστώς σε τιμώντας, και πόθω ανευφημούντας, τα σα θαυμάσια

“ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ”

Ξύπνησα νωρίς ένα πρωί και βιάστηκα ν αρχίσω τη μέρα μου. Είχα τόσα πολλά να κάνω, που…δεν είχα χρόνο να προσευχηθώ!
Τα προβλήματα που με βρήκαν ήταν πολλά και τα καθήκοντά μου ασήκωτα.
Γιατί δεν με βοηθά ο Θεός (;), αναρωτήθηκα. και μου απάντησε :Μα δεν μου το ζήτησες.!!
Προσπάθησα να έρθω κοντά στο Θεό. Χρησιμοποίησα όλα τα κλειδιά στην κλειδαριά.
Ο Θεός με επέπληξε με ηρεμία : Παιδί μου, δεν μου χτύπησες την πόρτα.
Ξύπνησα νωρίς αυτό το πρωί και…σταμάτησα, πριν αρχίσω τη μέρα μου.
Είχα τόσα πολλά να κάνω, που ….έπρεπε να βρω χρόνο, να προσευχηθώ!!! 

πηγη http://www.impantokratoros.gr/