ΑΝΤΩΝΙΟΣ Μ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Γκουρού Μαγκουάν Σρι Ραζνίς
Μεταξύ εκείνων των Γκουρού που έχουν επισκεφθεί τη χώρα μας και παρασύρουν τους νέους, εισέβαλε και ο περιβόητος «Γκουρού του σεξ», όπως αποκαλούν πολλοί τον Ινδό Μπαγκουάν Σρι Ραζνίς. Όπως όλοι οι Γκουρού εμφανίζονται ως «θεοί» το ίδιο συμβαίνει και μ' αυτόν. Έχει 500.000 οπαδούς μόνο στις ΗΠΑ και διαθέτει τεράστια περιουσία. Οι οπαδοί του με επικεφαλής τον Ραζνίς οργανώνουν ομαδικές ακολασίες και ποικίλες ιεροτελεστίες.
Ο Ραζνίς -Ινδός την καταγωγή- δίδασκε σε Πανεπιστήμιο των Ινδιών το μάθημα της φιλοσοφίας. Το 1970 ή το 1971 εγκαταλείπει το επάγγελμά του για να ιδρύσει την κοινότητα των «Σαννάσιν» - μαθητών που η διάδοσή της ήταν ραγδαία. Ιδρύει ένα γιγαντιαίο κοινόβιο στην Ινδική Ποόνα. Χιλιάδες παιδιά, αγόρια και κορίτσια, πάμπλουτων οικογενειών από την Ευρώπη και την Αμερική, έφτασαν εκεί, αναζητώντας τη σωτηρία από τα αδιέξοδα της σύγχρονης υλιστικής καταναλωτικής κοινωνίας. Το 1981 έφυγε για τις ΗΠΑ.
Όταν τον εγκατέλειψε η ιδιαιτέρα του, η Σίλα, ήλθαν στο φως, κατόπιν αποκαλύψεως πολλές ακολασίες. Μέσα στα κοινόβια που ίδρυσε ο Ραζνίς εθίζονταν οι οπαδοί του με παραισθησιογόνα και άλλα ανατριχιαστικά μέσα. Η ίδια μιλάει για χρήση συγκεκριμένου ναρκωτικού που λέγεται «Ecstasy» ή «ναρκωτικό του έρωτα». Πρόκειται για συνθετικό ναρκωτικό —σύμφωνα με καταγγελίες της ίδιας— το οποίο παρασκευάζεται σε παράνομα εργαστήρια του Λος Άντζελες. Το ναρκωτικό αυτό ενεργεί είκοσι λεπτά μετά τη λήψη του. Όπως ήταν φυσικό πολύ γρήγορα εκδηλώθηκαν αντιδράσεις από τους γονείς των παιδιών που έπαιρναν ναρκωτικά και από τις αφαιμάξεις αντικειμένων αξίας που έκαναν για χάρη του Γκουρού. Στις 21 Δεκεμβρίου 1982 ήταν πια ανεπιθύμητος στις Η ΠΑ.
Ο Ραζνίς επισκέφτηκε και την Ελλάδα. Την πρώτη φορά το 1978. Τότε τηρήθηκε μυστικότητα. Έτσι η παραμονή του στην Ελλάδα έμεινε σχεδόν απαρατήρητη. Προ ετών ήλθε στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου του 1986. Οι Κρητικοί, όμως με επικεφαλής τον κλήρο, άρχισαν αγωνιστικές κινητοποιήσεις εναντίον του «σατανικού» αυτού ανθρώπου. Πρώτη αντέδρασε η Ι. Μητρόπολη Πέτρας στη δικαιοδοσία της οποίας ανήκε η περιοχή στην οποία είχε εγκατασταθεί ο Γκουρού. Με κατατοπιστικές ανακοινώσεις, με ειδικά κηρύγματα στις εκκλησίες, οι Κρητικοί πληροφορούνταν ποιος ήταν ο Γκουρού και σε τι απέβλεπε. Η Κρήτη δεν έπρεπε να φιλοξενήσει έναν καταστροφέα της κρητικής νεανικής λεβεντιάς.
Μετά τη σθεναρή στάση της Ι. Μητροπόλεως Πέτρας, συνήλθε η Ι. Σύνοδος της Εκκλησίας της Κρήτης στις 4 Μαρτίου. Η Σύνοδος με ανακοίνωσή της κάλεσε τους αρμόδιους πολιτικούς να πράξουν στο μέτρο της ευθύνης τους τα ανάλογα, γιατί ο Ραζνίς είχε βρίσει την Εκκλησία και το Έθνος. Η Ιερά Σύνοδος αποφάσισε «να πάρει τα ενδεικνυόμενα εκκλησιαστικά μέτρα σε όλες τις Μητροπόλεις για να ενημερωθούν και να περιφρουρηθούν τα μέλη της Εκκλησίας». Εξάλλου ο τότε βουλευτής Χανίων Χ. Καρατζάς έφερε το όλο θέμα στη Βουλή με επερώτηση προς τους υπουργούς Εσωτερικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Θέση έλαβε και η Εκκλησία της Ελλάδος, η Ιερά Σύνοδος της οποίας χαρακτήρισε τον Ραζνίς «επικίνδυνον διά την δημόσιαν ασφάλειαν».
Με την ευαισθητοποίηση τόσο της Εκκλησίας της Κρήτης, όσο και της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά και των τοπικών πολιτικών παραγόντων, τελικά ο Ραζνίς απελάθηκε με απόφαση του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως.
Ποιο όμως είναι το «πιστεύω» του μοντέρνου αυτού «Θεού», που απελάθηκε από το νησί της Κρήτης; Ο ίδιος ενώ λέγει ότι είναι ο πιο αντισέξ δάσκαλος, αντίθετα διδάσκει το σεξ. Νομίζει ότι το σεξ βοηθάει στην εσωτερική απελευθέρωση. «Δεν ενθαρρύνω τα όργια, αλλά και δεν τα απαγορεύω». Ενώ λέγει ότι δεν είναι ούτε Γκουρού ούτε θρησκευτικός ηγέτης, εντούτοις ο ίδιος χαρακτήρισε τον εαυτό του «Γκουρού των πλουσίων». «Αρκετές θρησκείες ασχολούνται με τους πτωχούς», έλεγε, «αφήστε εμένα ν' ασχοληθώ με τους πλουσίους». Ο Θάνατος έχει μια σταθερή θέση στην «εσχατολογία» του. Ο ενθουσιασμός του θανάτου, είναι ένας σούπερ οργασμός, που δεν πρέπει κανείς να τον χάσει. Πατρίδα δεν υπάρχει. Δεν πρέπει να υπάρχουν σύνορα και η διακίνηση να είναι ελεύθερη.
Για την Ελλάδα ειδικότερα έλεγε τα εξής, «Η Σύγχρονη Ελλάδα βρίσκεται στα χέρια των ηλιθίων», και «αν οι Έλληνες δεν ακολουθούσαν αυτούς τους ηλίθιους, τους Βυζαντινούς, αλλά αντίθετα έμεναν προσηλωμένοι στις φιλοσοφικές δοξασίες του Σωκράτη, και των άλλων αρχαίων φιλοσόφων, τότε η χώρα τους θα βρισκόταν στην αφρόκρεμα των εθνών και όχι όπως είναι σήμερα».
Για τη θρησκεία έλεγε τα εξής: «Θρησκεία: Μια κοροϊδία είναι όλες αυτές οι θρησκείες που φτιάχτηκαν για να καταπιέζουν τον απλό άνθρωπο». Η θρησκεία είναι το όπιο του λαού, είναι «πλαστική», οι παπάδες «υποκριτές». Για την Αγία Γραφή έλεγε ότι «οι 400 σελίδες της Βίβλου είναι πορνογραφικές». Για τον Χριστό έλεγε- «Ο Χριστός ήταν απλά ένας τρελός άνδρας και ό,τι έγινε γι' αυτόν ήταν μια ηλιθιότητα...». «Ο Χριστός ήταν τρελός και δεν υπήρχε λόγος να τον σταυρώσουν».
Με τις «κακοδοξίες» του αναστάτωσε την κοινωνία της Κρήτης. Για την οικογένεια και το γάμο έλεγε ότι πρέπει να εξαφανισθούν, γιατί τα παιδιά εμποδίζουν το χωρισμό. Οι άνθρωποι θα πρέπει να μένουν σε κοινόβια. Κανείς δεν πρέπει να παντρεύεται, γιατί ο γάμος δεν προσφέρει τίποτε. Είμαι, διακήρυσσε, κατά του γάμου. Η επιδίωξη του μοντέρνου αυτού «θεού» ήταν το γκρέμισμα πάντων. Θρησκεία, πατρίδα, οικογένεια. Το μόνο που ήθελε ήταν το σεξ να γίνει αγάπη, η αγάπη προσευχή, η προσευχή έκσταση!
ΑΝΤΩΝΙΟΣ Μ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ
«ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ» ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ Μ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ
«ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ» ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ